11 Haziran 2012 Pazartesi

Aşkı Anlatan Adam...

Ve bu dünyadan bir Abdurrahim Karakoç geçti...
Mihriban'ı bize bırakıp gitti...
Vefat ettiği gün Cahit Zarifoğlu'nun da vefat yıldönümü idi.
Vefat ettiği gün, Türkçe Olimpiyatlarının Şiir Finali'nin yapıldığı gündü.
Tevafuk işte...

Abdurrahim Karakoç şiirleri beni her zaman etkilemiştir:

Tabiplerde ilaç yoktur yarama
Aşk değince ötesini arama
Her nesnenin bir bitimi var ama
Aşka hudut cizilmiyor mihriban

---------------------------------

Bana Mevlana'yı, Yunus'u verin
Mecnun'u, Leyla'yı size bıraktım
Kırk yıldır susuzum, bir tas su verin
Irmağı, deryayı size bıraktım
  
---------------------------------

Ne payem oldu ne sayem
En doğruya varmak gayem
Düşüncemdir tek sermayem

Alan yoktur satamadım
Suları ıslatamadım 


----------------------------------

Denizde kayıktır umut
Yaralı geyiktir umut
Ürkek üveyiktir umut
Say bir lokma, say bir yudum
Uçtu gitti, anlamadım 


-----------------------------------


Yıllar sinene yaslanır;
Hâtıraların paslanır.
Bu deli gönlün uslanır...
Unutursun Mihriban’ım.


-----------------------------------


Tarife sığmıyor aşkın anlamı
Ancak çeken bilir bu derdi gamı
Bir kördüğüm baştan sona tamamı
Çözemedim çözülmüyor mihriban

Buyrun bu güzel şarkıyı da dinlemeden geçmeyin:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder